Joga za dvoje v3

I set vežbi istezanja – Joga za dvoje

  • Vreme za izvođenje ovih vežbi je 10 minuta

Uvod i priprema za vežbanje

U ovom setu vežbi iz oblasti JOGE ZA DVOJE upoznaćemo se sa nekim od početnih položaja za istezanje.

Izaberite  partnera (bez obzira na pol i uzrast partnera) i obavljajte svaku od ovih poza sve dok se dobro osećate.

Nema guranja ili prisiljavanja – samo komunicirajte! Razgovarajte jedni s drugima, naslonite se  jedni na druge i shvatite kako da se osećate odlično.

Dišite!

Pripremite svoje telo i um. Opustite se!

Probajte da izbacite sve misli koje vam dolaze i koncentrišite se na disanje.

Ostanite u toj pozi pet minuta.

Prva vežba

Joga za dvoje - v1
Slika 1

 

Sedite u udobnom položaju sa prekrštenim nogama tzv. turski sed, naslanjajući se leđima jedan na drugog.

Oba partnera stavljaju svoju desnu ruku na levu butinu svog partnera odmah iznad kolena, a levu ruku na svoje desno koleno.

Koordinišete svoje disanje: na svakom udahu, produženom kroz kičmu, izvijte se još malo koliko to dozvoljava vaše telo.

Izdahom se vratite kroz centar i ponovite isto na drugoj strani. Bitno je raditi polako i u granicama koliko telo dozvoljava u datom trenutku.

Ponovite vežbu nekoliko puta.

Druga vežba

Joga za dvoje v2
Slika 2

 

Ostanite u istom sedećem položaju kao i u prethodnoj vežbi (tzv. turski sed).

Naslonite se leđima jedno na drugo.

Jedan od partnera krene lagano da se savija napred iz kukova pokušavajući da drži leđa pravo.

Drugi partner se oslanja na njegovu kičmu i opušta se.

Dišite ravnomerno.

Ostanite u ovom položaju pet udaha i izdaha, a zatim se lagano vratite na početnu poziciju.

Zamenite uloge sa svojim partnerom i ponovite isti polužaj.

Joga za dvoje vam pomaže da razmenite pozitivnu energiju sa svojim partnerom, a pri tome veoma je zabavna.

Treća vežba

Joga za dvoje v3
Slika 3

 

Sedite jedno prema drugome.

Podignite noge  tako da vam se spoje stopala (kao na slici).

Uhvatite svog partnera za ruke i držite položaj. Ukoliko ne možete da držite kolena pravo slobodno ih savijte.

Nagnite se unazad i udahnite. Zadržite kratko, a zatim pustite.

Položaj možete ponoviti, ako vam prija, još nekoliko puta.

Četvrta vežba

Joga za dvoje v4
Slika 4

 

Stojite suočeni  jedan prema drugome.

Uhvatite  desnom rukom levu ruku svog partnera.

Desnu nogu malo savijte u kolenu, taman toliko da budete stabilni. Polako se nagnite unapred prema partneru polako podižući levu nogu. Partner radi sve suprotno.

Pronađite ravnotežu i levom rukom pridržite svoju levu nogu. Partner radi suprotno.

Dišite duboko kroz obe nozdrve i održavajte ravnotežu. Gledajte u partnera (u redu je ako se smejete :).

Polako izađite iz položaja i ponovite isto na drugoj strani.

Peta vežba

Joga za dvoje v5
Slika 5

 

Sedite jedan preko puta drugog raširenih nogu ( kao na slici 5). Uhvatite svog partnera za zglobove šaka, pritisnite svojim stopalima njegove noge  i polako ga vucite prema sebi.

Pratite i slušajte svog partnera. Ukoliko naiđete na nelagodnost, stanite. Dišite.

Kada osetite da ste se istegli, vratite se u početni položaj i ponovite isto sa partnerom.

Potrebna vam je
internet prezentacija?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.

Skorašnje objave

Ostavite komentar