Kao i većinu stojećih položaja i ovaj ćemo za početi sa planinom – Tadasana.

Stojite okrenuti leđima prema partneru udaljeni nekoliko centimetara od njega/nje.

Noge su vam u širini kukova. Oba partnera rade isto.

Sa udahom podignite ruke uvis, iznad glave (kao kada radite drvo pozu – Vrksasana).

Prilikom udaha čvrsto stegnite mišiće karlice i butine kako bi zaštitili donji deo leđa.

Primaknite se partneru i spojite svoje vrhove prstiju. Možete spojiti i kukove (kao na slici) radi bolje stabilnosti.

Stojte okrenuti jedan prema drugom, uhvatite partnerove  podlaktice ili laktove, polako se nagnite unazad u pozu.

Podržite donji deo leđa vašim mišićima i radite na otvaranju grudi.

Zabacite glavu unazad. Vodite računa o vratu i vratnim pršljenovima. Pogled je prema plafonu.

Ostanite u ovoj pozi nekoliko udaha.

Stisnite ruke da biste signalizirali završetak, i polako povlačite jedni druge da biste izašli iz pozicije.

Ove joga pozicije za partnere mogu biti malo izazovne, ali su takođe odlične za početnike – ne morate biti stručnjak za jogu da biste prošli kroz ovu praksu.

Samo zapamtite da uvek slušate svoje telo, i ne radite ništa što boli. I ne zaboravite da se smejete i da se povežete sa partnerom.

Ovo je blagi način povezivanja sa partnerom, pomaže u otvaranju srca i predstavlja jednostavan način da se povežete sa svojim dahom.

Benefiti ove vežbe:

  • Ojačava noge, butine i kolena
  • Umiruje um
  • Deluje umirujuće na nervni sistem
  • Izdužuje i ojačava kičmu
  • Otvara grudni koš i srce

Želite besplatnu
internet prezentaciju?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.