Uvod u vežbu

Ova vežba  iz oblasti JOGE ZA DVOJE je još jedna od početnih položaja za istezanje.

Izaberite  partnera (bez obzira na pol i uzrast partnera) i obavljajte svaku od ovih poza sve dok se dobro osećate.

Nema guranja ili prisiljavanja – samo komunicirajte!

Razgovarajte jedni s drugima, naslonite se  jedni na druge i shvatite kako da se osećate odlično.

Dišite!

Pripremite svoje telo i um. Opustite se!

Probajte da izbacite sve misli koje vam dolaze i koncentrišite se na disanje.

Baddha Konasana / Supta Baddha Konasana

Ostanite u istom sedećem položaju kao i u prethodnoj vežbi (tzv. turski sed).

Naslonite se leđima jedno na drugo.

joga za dvoje

Jedan od partnera krene lagano da se savija napred iz kukova pokušavajući da drži leđa pravo.

Drugi partner se oslanja na njegovu kičmu i opušta se.

Dišite ravnomerno.

Ostanite u ovom položaju pet udaha i izdaha, a zatim se lagano vratite na početnu poziciju.

Zamenite uloge sa svojim partnerom i ponovite isti polažaj.

Ukoliko ste malo fleksibilniji možete probati ovu vežbu sa raširenim nogama.

Vodite računa kada izvodite ovu vežbu i slušajte svog partnera.