Za ovu pozu kažu da je „Kraljica“ među asanama.

Salamba Sarvangasana

Ležite na leđa i spojite teme glave sa svojim partnerom. Noge su ispružene.

Stegnite mišiće stomaka i lagano krenite da podižete noge.

joga poza

Ramena podvucite unutra, radi boljeg oslonca, kako ne bi opteretili vratni deo kičme. Koristite ruke kao potporu.

Brada je do grudne kosti. Dišite.

Opustite svoje lice i grlo, pogledajte u grudi.  Možete započeti tako što ćete ostati u ovoj pozi 30 sekundi, dodavši 10 sekundi dnevno dok ne stignete do 3-5 minuta.

Da biste izašli, spustite noge na pod do približno 45 stepeni. Zatim pomerite kičmu polako i pažljivo nazad na pod (s kolenima savijenim za početnike), na kraju stavljajući stopala na pod.

Iskusni vežbači mogu držati svoje noge ravne. Dok spuštate noge na pod, možete podići glavu ako vam se čini bolje za leđa.

Benefiti ove vežbe:

  • Smanjuje zadržavanje tečnosti u nogama i stopalima
  • Poboljšava varenje
  • Smanjuje umor i može pomoći kod nesanice
  • Proširuje ramena i ojačava vratni deo kičme
  • Hladi i smiruje nervni sistem