Uvod u vežbu

Kao i u prethodnim vežbama joge za dvoje izaberite  partnera bez obzira na pol i uzrast i radite ovu pozu sve dok se osećate dobro.

Nema guranja ili prisiljavanja – samo komunicirajte! Razgovarajte jedni s drugima i shvatite kako da se osećate odlično.

Dišite!

Pripremite svoje telo i um i opustite se.

Probajte da izbacite sve misli koje vam dolaze i koncentrišite se na disanje.

Parivritta Sukhasana II

Još jedan veoma zanimljiv položaj koji možete raditi sa svojim partnerom.

joga poza

Sedite okrenuti licem u lice sa svojim partnerom. Trudite se da vam kolena budu spojena. Oba partnera rade isto.

Lagano prebacite levu nogu preko svoje desne noge i priđite što bliže svom partneru (kao na slici).

Svojom desnom rukom uhvatite svog partnera za njegovu levu ruku. Oba partnera rade isto.

Nakon toga proverite da li vam je udobno, i ne zaboravite da dišete.

Sa sledećim udahom, ispravite kičmu, izvucite se koliko je moguće u tom trenutku i sa izdahom okrenite glavu u suprotnu stranu od svog partnera.

Radite lagano, vodeći računa o vratnim pršljenovima. Ukoliko osećate napetost u vratu, okrenite glavu samo do granice prijatnosti.

Ostanite u ovoj pozi nekoliko udaha.

Lagano izađite iz položaja i ponovite isto na suprotnu stranu.

Benefiti ove vežbe:

  • Oslobađa bol i napetost u leđima, vratu i ramenima
  • Povećava fleksibilnost u leđima i kukovima
  • Masira abdominalne organe
  • Poboljšava varenje
  • Održava kičmu i ramena fleksibilnim