Uvod u vežbu

Upoznaćemo se sa još jednim zanimljivim položajem koji možete izvesti sa svojim partnerom iz oblasti JOGE ZA DVOJE.

Izaberite  partnera (bez obzira na pol i uzrast partnera) i obavljajte svaku od ovih poza sve dok se dobro osećate.

Nema guranja ili prisiljavanja – samo komunicirajte! Razgovarajte jedni s drugima, naslonite se  jedni na druge i shvatite kako da se osećate odlično.

Dišite!

Pripremite svoje telo i um. Opustite se!

Probajte da izbacite sve misli koje vam dolaze i koncentrišite se na disanje.

Natarajasana

Joga za dvoje v4

Stojite suočeni  jedan prema drugome.

Uhvatite  desnom rukom levu ruku svog partnera.

Desnu nogu malo savijte u kolenu, taman toliko da budete stabilni. Partner radi sve suprotno.

Polako se nagnite unapred prema partneru polako podižući levu nogu.

Pronađite ravnotežu i levom rukom pridržite svoju levu nogu.

Dišite duboko kroz obe nozdrve i održavajte ravnotežu. Gledajte u partnera (u redu je ako se smejete :).

Polako izađite iz položaja i ponovite isto na drugoj strani.

Benefiti ove vežbe:

  • poboljšava ravnotežu i koncetraciju
  • ojačava zglobove, ruke i noge
  • otvara grudni koš, ramena
  • otvara prepone i abdomen