Ljudi se počinju baviti jogom podstaknuti određenim saznanjima u vezi ove discipline.

Obično su ta saznanja vezana za očuvanje lepog izgleda, skidanja suvišnih kilograma, ojačavanja celog tela ili povećanja koncentracije.

Shodno tome, za vas smo pripremili još jednu vežbu koju možete raditi u paru.

Ustrasana

joga za dvoje

 

Zauzmite položaj na kolenima, tako da vam noge budu u širini kukova. Partner radi isto. Stopala spustite na pod.

Napravite razmak između svojih stopala (kao na slici).

Ruke postavite na donjem delu leđa i ispravite se. Progutajte pljuvačku i polako se izvijte unazad.

Radite polako kako se ne bi sudarili glavom  sa partnerom.

Postavite glavu na rame svog partnera. Partner radi isto. Dišite.

Probajte da rukama dohvatite stopala.

Dišite grudima i trudite se da vam se lopatice što više spoje.
Glavu držite u neutralnom položaju ili više prema grudnoj kosti (preporučuje se).

Ostanite u ovoj pozi 30 sekundi, najviše minut.

Lagano izađite iz položaja.

Benefiti ove vežbe:

  • Otvara stomak, grudi, srce, ramena i gornji deo leđa
  • Ojačava noge i leđa
  • Poboljšava držanje
  • Stimuliše organe u stomaku
  • Podstiče energiju tela i uma
  • Ojačava prepone, bedra i prednji deo leđa