Uvod u vežbu

Ovo je još jedna vežba iz oblasti JOGE ZA DVOJE.

Izaberite  partnera (bez obzira na pol i uzrast partnera) i obavljajte svaku od ovih poza sve dok se dobro osećate.

Nema guranja ili prisiljavanja – samo komunicirajte! Razgovarajte jedni s drugima, naslonite se  jedni na druge i shvatite kako da se osećate odlično.

Dišite!

Pripremite svoje telo i um. Opustite se!

Probajte da izbacite sve misli koje vam dolaze i koncentrišite se na disanje.

 Navasana

Joga za dvoje v3

Sedite jedno prema drugome.

Podignite noge  tako da vam se spoje stopala (kao na slici).

Uhvatite svog partnera za ruke i držite položaj.

Ukoliko ne možete da držite kolena pravo slobodno ih savijte.

Nagnite se unazad i udahnite. Zadržite kratko, a zatim pustite.

Trudite se da kičmu držite pravo.

Položaj možete ponoviti, ako vam prija, još nekoliko puta.

Još jednom ćemo napomenuti da svaki od položaja radite pažljivo i u skaldu sa svojim mogućnostima.

Znači, nema naglih pokreta. Slušajte svoje telo i ono će vam reći kada je i koliko spremno.