Postavite ruke ravno ispred sebe na podu.

Bakasana

Noge su u čučnju pored ruku.

Držite ruke dole, pritiskajte pod kroz obe ruke kako bi stekli oslonac.

Držite laktove savijenim, podignite kukove visoko.

joga poza

Postavite kolena na zadnjoj strani gornjeg dela ruke toliko visoko koliko možete. (kao na slici).

Čvrsto stegnite mišiće stomaka i leđa i pokušajte da pronađete ravnotežu.

Udahnite i pokušajte da podignete jedno stopalo. Vodite računa, nemojte da radite nagle pokrete, jer u suprotnom ćete završiti na faci.

Ako ste uspeli da podignete jednu nogu, a niste završili na faci, onda probajte da joj pridružite i drugu.

Ostanite u ovoj pozi onoliko koliko možete. Najbolje bi bilo 5-10 udaha.

Kada izlazite iz poze spustite stopala i prebacite svu težinu na noge kao na početku. (čučanj).

Benefiti ove vežbe:

  • Povećava snagu u zglobovima, rukama i šakama
  • Proširuje gornji deo leđa
  • Ojačava abdominalne mišiće
  • Otvara prepone

Vremenom ova pozicija će učiniti da se osećate jako i samouvereno.

Napomena : Ukoliko vam ruke nisu dovoljno jake, i niste sigurni da biste mogli samostalno da izvodite ovu pozu, najbolje je izvoditi je u prisustvu stručnog lica.