Virabhadrasana II

Napravite raskoračni stav i to tako da vam leva noga ide unazad. Desnu nogu (stopalo) okrenite prema napred, a levu zarotirajte u pravcu desne noge oko 45/60 stepeni.

Trudite se da su vam pete u istoj ravni. (kao na slici).

Nogama pritiskajte pod kako bi imali dobar i stabilan oslonac.

joga poza

Udahnite dok podižete ruke. Ruke su paralelne sa podom, držeći ramena ravno.

Desno koleno savijte, izdahnite pri tom položaju. Trudite se da vam koleno ne prelazi liniju vrhova prstiju.

Ponekad je neophodno podesiti noge i razdvojiti ih dalje.

Prstima pritisnite pod da bi ste ostali uravnoteženi u položaju.

Otvorite grudni koš i kukove. Dišite ravnomerno. Pogled prati vrhove desne ruke.

Ostanite u ovoj pozi 5 udaha. Kada izlazite iz poze, opružite desno koleno i spustite ruke.

Promenite orijentaciju nogu na drugu stranu i ponovite sa leve strane.

Benefiti ove vežbe:

  • Otvara bokove
  • Ojačava butane i noge
  • Otvara grudni koš, pluća, srce i ramena
  • Ojačava kukove
  • Povećava izdržljivost

Želite besplatnu
internet prezentaciju?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.