Baddha Kanasana

Sedite s nogama ispruženim ispred sebe (kao na slici).

Ukoliko vam nije udobno da sedite na ravnoj podlozi. Možda ćete želeti da sedite na ćebe ili jastuku kako biste podigli kukove i tako bili sigurni da su vam leđa ravna.

Stopala (pete) privucite što bliže karlici, koliko možete, i samo pustite da vam kolena padaju na dole. Naravno, u početku nećete moći da ih spustite do kraja, ali to nije razlog za brigu, jer za izvođenje ove vežbe neophodno je opustiti se i prepustiti osećaju posle njenog izvođenja.

Uhvatite se za nožne palčeve i lagano pomerajte kolena gore-dole (kao leptir kada maše krilima). Trudite se da ne pomerate karlicu a leđa držite ravna i prava. Učvrstite ramena i otvorite srce. Zažmurite i dišite duboko.

U ovoj pozi možete ostati 5-10 udaha.

Kada izlazite iz poze podignite kolena i tako sakupljena zagrlite ih i probajte da se opustite.

Benefiti ove vežbe:

  • Pomaže u otvaranju kukova
  • Isteže prepone, unutrašnje butine
  • Pogodna je kod menstrualnih bolova (smanjuje ih)
  • Stimuliše abdominalne organe

Želite besplatnu
internet prezentaciju?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.