Bhujangasana

Lezite na stomak. Spojite noge i lagano zategnite mišiće.

Dlanove stavite na pod pored ramena, tako da vrhovi prstiju budu tačno ispod ramena, a palčevi uvučeni ispod tela.

Stegnite ruke uz telo, tako da osetite da vam se lopatice  skupljaju. Čelo oslonite na pod.

Sa udahom, podignite  glavu, otvarate grudni koš i savijate glavu unazad.

Kukovi su što bliže podu, laktovi savijeni uz telo, ramena opuštena.

joga poza

Zadržite tri udaha i spustite se napod. Ponovite tri puta.

Opustite telo ležeći na stomaku. Stavite dlan na dlan ispred glave, jedno uvo oslonite na ruke. Opustite celo telo.

Naše kosti regenerisu se kada se krećemo, imamo volju za životom i aktivni smo, jer mozak dobija informaciju da smo živi i stavlja u pogon naše kapacitete za preživljavanje, rast i razvoj.

Benefiti ove vežbe:

  • Ojačava noge, ruke, ramena
  • Ojačava ceo gornji deo tela
  • Oslobađa blagu depresiju
  • Podstiče energiju u telu
  • Izdužuje kičmu
  • Ojačava mišiće kičme

Želite besplatnu
internet prezentaciju?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.