Ovu pozu ste kao deca sigurno izvodili milion puta a da niste ni bili svesni kakav uticaj ima na nas. Baš iz tog razloga se tako i zove, jer je česta poza dece. Mada podseća i na položaj deteta u utrobi majke.

Balasana

Kleknite na pod.

Raširite kolena u širini kukova.

Spustite zadnjicu između stopala.

Izdahnite i krenite da se savijate prema podu napred, tako da vam stomak legne na butine.

Položite ruke na pod uz vaš torzo, opustite ramena prema podu. Osetite kako težina prednjih ramena vuče lopatice preko leđa.

Spustite čelo na pod.

joga poza

Možete da ostanete u ovoj pozi 30 sekundi do nekoliko minuta.

Postoji i varijanta sa spojenim dlanovima iznad glave (kao na slici).

joga poza

Kada izlazite iz poze, stegnite stomak i lagano podižite gornji deo tela.

Benefiti ove vežbe:

  • Povećava cirkulaciju u glavi
  • Pomaže kod oslobađanja od umora
  • Smiruje um i telo
  • Otvara kukove i butine
  • Može se primeniti u bilo kom delu dana kada osetite umor

Želite besplatnu
internet prezentaciju?

Nudimo vam mogućnost promocije vašeg joga centra kroz postavljanje POTPUNO BESPLATNE INTERNET STRANICE na našem sajtu.